Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
25 Листопада 2024

Новини

29.11.2011

Починається опитування сільгоспвиробників в рамках щорічного конкурсу «АГРОБРЕНД - 2012»

У листопаді-грудні 2011 року Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) спільно з «Київський міжнародним контрактовим ярмарком» (КМКЯ) традиційно проведе щорічне опитування сільгоспвиробників в рамках загальнонаціонального конкурсу «АГРОБРЕНД». Результати конкурсу «АГРОБРЕНД-2012» будуть представлені на виставці «ІнтерАГРО 2012», яка проходитиме 7-10 лютого 2012 року в Києві. Конкурс націлений на вивчення популярності торгових марок (брендів) серед сільськогосподарських підприємств та надання об'єктивної оцінки ефективності маркетингової політики ресурсних компаній.

За словами Тараса Гагалюка, директора агенції AgriSurvey УКАБ, сьогодні щоразу більше компаній приходить до розуміння, що для більш ефективного використання землі та отримання високого врожаю, потрібно інвестувати в ресурси - насіння, ЗЗР, добрива, сільгосптехніку. «Яскравий приклад такого розуміння - зростання українського ринку ЗЗР, який, за оцінками гравців ринку, цього року виріс на 40-45%. Звичайно, малоймовірно, що такі ж темпи будуть спостерігатися в наступному році, але попит на якісні ресурси залишатиметься стабільно високим. Яким ресурсним компаніям українські сільгоспвиробники довіряють свої врожаї, ми з'ясуємо в рамках даного конкурсу», - зазначає Т. Гагалюк.

Нагадаємо, що минулого року найбільш відомим виробником сільськогосподарської техніки була визнана компанія John Deere. Лідером у номінації «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» стала компанія Pioneer. Найбільш відомим виробником засобів захисту рослин була названа компанія Bayer. Кращою по впізнаваності серед дилерів у сфері ресурсного забезпечення стала компанія «Райз». Підсумки конкурсу «АГРОБРЕНД» в 2011 році підбивалися на підставі опитування 1129 сільгоспвиробників, які представляють усі регіони України.

Довідка: Конкурс «Агробренд» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у 2009 р. Метою конкурсу є формування і розвиток обізнаності з брендами, надання об’єктивної оцінки ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку і змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Номінації конкурсу: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником/головним агрономом/головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ±3%.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab