Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
24 Листопада 2024

Новини

20.01.2011

Міжнародні бренди домінують на ринку ресурсів сільськогосподарського виробництва – Центральний регіон

Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) та Київський міжнародний контрактовий ярмарок підбивають підсумки опитування в рамках щорічного конкурсу «Агробренд» по Центральному регіону. Результати опитування свідчать, що вітчизняні ресурсні бренди здатні скласти конкуренцію закордонним виробникам сільськогосподарської техніки, засобів захисту рослин і насіння. Результати всеукраїнського опитування будуть представлені на виставці «ІнтерАгро-2011». 

Зокрема, опитування аграріїв у центральних регіонах України – Вінницькій, Житомирській, Київській, Полтавській, Сумській, Черкаській та Чернігівській областях – показало, що найбільш відомим виробником сільськогосподарської техніки вони вважають компанію John Deere, першість якої визнали 39,1% респондентів. На другій позиції із певним відставанням (25,7%) знаходиться компанія МТЗ. Лідером у номінації «Найкращий виробник насіння сільськогосподарських культур» було визнано компанію Pioneer (32,4%). Неабиякою була конкуренція за друге місце у цій номінації: продукцію компаній Syngenta та Monsanto високоякісною вважають відповідно 16,6% і 15,9% опитаних. Серйозна конкуренція спостерігається також серед виробників засобів захисту рослин, де продукція компаній Bayer та Syngenta є найбільш пізнаваною – відповідно 28,9% і 28,2% голосів респондентів. З-поміж вітчизняних виробників мінеральних добрив та пестицидів популярністю вирізняється продукція черкаського ВАТ «Азот» (6,3%). Високий рівень пізнаваності серед дилерів у сфері ресурсного забезпечення демонструють такі вітчизняні компанії, як Райз (20,4%) та Ерідон (14,1%).

За словами Тараса Гагалюка, координатора агенції AgriSurvey, під егідою якої здійснюються всі дослідження УКАБ, у центральних областях традиційно домінують відомі міжнародні бренди, в той час як вітчизняні торгові марки переслідують стратегію заповнення ринкових ніш. «Центральний регіон завжди був пріоритетом маркетингової політики відомих компаній-постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Саме тому тут спостерігається серйозна конкуренція між торговими марками, в першу чергу виробників насіння та агрохімічної продукції», – стверджує Т. Гагалюк.

Довідка: Конкурс «Агробренд» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у 2009 р. Метою конкурсу є формування і розвиток обізнаності з брендами, надання об’єктивної оцінки ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивчення динаміки ринку і змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Номінації конкурсу: «Кращий виробник сільськогосподарської техніки», «Кращий виробник агрохімічної продукції», «Кращий виробник насіння сільськогосподарських культур» і «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення АПК України». Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником/головним агрономом/головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ±3%.

Додаткова інформація за тел. УКАБ: +380 44 201-49-50

Прес-служба «Українського клубу аграрного бізнесу»

Христина Проців

E-Mail: [email protected]

www.agribusiness.kiev.ua




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab