Вам був надiсланий лист з новим паролем Дякуємо за реєстрацiю. Ваш запит буде розглянуто у найближчий час.
23 Листопада 2024

Новини

15.09.2016

Ucab Дефіцит палива та зерновозів - головні проблеми логістики зерна 2016 року

зернова логістика круглий стіл УКАБ

14 вересня об 11.00 в офісі компанії AgroGeneration відбувся круглий стіл на тему «Дефіцит зерновозів в рамках експортної логістики». Серед учасників круглого столу були присутні представники аграрних та логістичних компаній, компаній експортерів, а також представники державних установ та Укрзалізниці.

Впродовж останніх місяців серед українських аграрних компаній-експортерів виникла проблема перевезення зернових вантажів. Головною причиною, яка зумовила таку ситуацію, стала відсутність паливно-мастильних матеріалів для локомотивів рухомого складу Укрзалізниці. Через невчасність виконання планів в українських компаній зриваються контракти з іноземними партнерами, тому вони не отримують фінансових надходжень для продовження своєї діяльності. Відтак страждає не лише український агробізнес, а й держава, адже за підрахунками експертів уже було втрачено 2 млрд. грн.

Генеральний директор «Українського клубу аграрного бізнесу» Тарас Висоцький наголосив, що проблема перевезення зерна може мати серйозні наслідки: «Якщо для нашої держави важливий транш від МВФ розміром 1 млрд., то зараз йдеться про експорт на суму 10-12 млрд., тому сьогодні принципово розпочати вирішення цієї проблеми, для цього необхідно об’єднати різні точки зору в одному векторі. Укрзалізниця 5 років жила на спадок від радянських часів, якщо зараз активно не вкладати інвестиції, наше зерно можна і не сіяти, бо внутрішньо ми його не зможемо споживати. Треба розуміти, що ці всі речі, це лише початок, і все впирається в таке поняття як політична воля, яка заважає рухатися у стратегічно правильному напрямку».

Катерина Конащук, віце-президент AgroGeneration зазначила, що компанія відчула знаний вплив нестачі вагонів і палива з початку сезону. «Ми здійснюємо відвантаження з 16 елеваторів, особливо багато проблем на Львівській та Донецькій залізниці, таке враження, що ці регіони взагалі нікого не цікавлять. Це призводить до невиконаннях зобов’язань перед партнерами, хтось потерпає від дефолтів. Найбільші проблеми очікуються з жовтня, коли збільшиться потреба в перевезенні інших продуктів: кукурудзи та соняшнику. Я персонально очікую на якісь дії від Укрзалізниці».

Найголовнішою проблемою, за словами Олександра Фролова, заступника директора Департаменту руху ПАТ «Укрзалізниця», є нестача палива для зерновозів. Сьогодні стоїть питання про проведення тендера, за яким визначиться стабільне постачання дизельного палива. «Кількість зерновозів на сьогодні складає 10500 тис. українських інвентарних і 2500 тис. власних зерновозів . Укрзалізниця має запас палива на 4 найближчі дні, крім того, очікуємо ще на 3 тис. тон, цього вистачить ще на тиждень», — повідомив Олександр Фролов.

Владислава Рутицька – радник міністра з аграрної політики звернула увагу на те, що сьогодні вкрай важливо якомога швидше провести тендер. «Минулого року ми вантажили зерно безперервно кожен день максимально 2100 вагонів, порівняно з сьогоднішніми 1750, тому незрозуміло, у зв’язку з чим ця цифра різко змінилася. Укрзалізниці необхідно знайти на якому етапі виникають проблеми ефективності роботи», — зазначила Владислава Рутицька.

Учасниками круглого столу було висловлено кілька можливих шляхів вирішення дефіциту палива і зерновозів. Найголовнішим завданням є створення робочих груп для врегулювання цього питання та запровадження стратегічної програми на майбутнє. Одним з можливих варіантів вирішення проблеми вчасного перевезення, є співпраця Укрзалізниці з компаніями-відправниками, які могли б забезпечувати безперебійне постачання дизельного палива. Для того, щоб полегшити маршрутизацію рухомого складу,  можна  використовувати  приватні тепловози, що належать компаніям-відправникам.

 

 

Асоціація

Український клуб аграрного бізнесу

вул. Жилянська, 146, пов. 3

01032 Київ, Україна

Тел/Факс: +380 44 236 20 97, 79

[email protected]

www.ucab.ua

Зоряна Гошовська

Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.




  • БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА
  • Agroresurs
  • AMAKO
  • Лімагрейн
  • Zeppelin
  • Amazone
  • LNZ Group
  •  Agricom Group
  • horsch
  • uahk
  • Сygnet
  • Syngenta
  • Agco
  • Agroregion
  • Eridon
  • MHP
  • Maschionet
  • Maisadour
  • Козятинський м’ясокомбінат
  • DuPont Pioneer
  • Вінницька аграрно-промислова група
  • Agroscop
  • Agrimatco
  • NCH Advisors
  • Continental farmers Group
  • credit agricole
  • claas
  • john deer
Вітаємо! Ви підписались на новини порталу Ukab