Новини
25.12.2014
95% українських споживачів незадоволені кількістю козячого молока на полицях магазинів
Лише 5% споживачів вважають, що козяче молоко достатньо добре представлене на полицях українських магазинів і супермаркетів – такі результати опитування, проведеного асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» та агенцією «AgriSurvey» серед споживачів різних вікових категорій з різних регіонів України з метою визначення популярності козячого молока серед українського населення.
Так, згідно з результатами дослідження, 65% українців вважають, що продукти з козячого молока недостатньо добре або погано представлені в продовольчих магазинах, а ще третина опитаних зазначили, що вони там узагалі відсутні. При цьому 86% респондентів купували б продукти з козячого молока, якби доступ до них був кращим, а ціна такою ж, як на продукти з коров’ячого молока, а 69% споживачів готові купувати їх за ціною, вищою, ніж на продукцію з коров’ячого молока, за умови кращого доступу. Зазначимо також, що лише 10% респондентів вважають, що прихід Нового 2015 року Кози вплине на підвищення попиту на споживання продуктів з козячого молока. Ймовірніше, більше сприятиме цьому покращення доступу споживачів до даної продукції та інформування про її користь.
«Недостатнє представлення продуктів з козячого молока на полицях магазинів пояснюється тим, що майже все поголів’я кіз утримується в господарствах населення. Таким чином, козяче молоко виробляється для безпосереднього споживання, а на продаж направляється лише невелика його кількість. Сільськогосподарські підприємства утримують лише 0,7% від загального поголів’я, тобто на переробку надходять досить мізерні обсяги молока. Проте підвищення попиту на продукти з козячого молока може стимулювати створення козиних ферм», - прокоментувала експерт аграрних ринків УКАБ Аліна Жарко.
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу
вул. Жилянська, 146, пов. 3
01032 Київ, Україна
Тел/Факс: +380 44 236 20 97, 79
kotyk@ucab.ua
Тетяна Котик
Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) була заснована у 2007 році для захисту економічних і професійних інтересів гравців аграрного бізнесу України. УКАБ є унікальною платформою в Україні для налагодження ділових контактів між лідерами агробізнесу, підвищення ефективності їх роботи та налагодження діалогу з органами державної влади. УКАБ активно сприяє українським виробникам у встановленні та підтримці міжнародних ділових зв’язків. До складу Асоціації входять найбільші виробники та переробники сільськогосподарської продукції України.