VI Міжнародна спеціалізована виставка Rail EXPO 2022
VI Міжнародна спеціалізована виставка
головна залізнична подія у форматі В2В,
що об’єднує широку та вузьку колію
З міркувань безпеки виставку Rail EXPO 2022 перенесено на наступний рік.
Конференція «Український експорт - як отримати вихід до моря?» відбудеться в онлайн-форматі.
23-24 листопада
Конференція «Український експорт - як отримати вихід до моря?» передбачає розгляд нових логістичній маршрутів за нових геополітичних умов, оцінку вантажопотоків та пропускної спроможності терміналів, проєкти модернізації або будівництва інфраструктури та рухомого складу, оптимізацію витрат вантажовласників задля швидкого відновлення та розвитку промислового потенціалу країни.
Середа 23 листопада
Сесія 1.
Роль України на логістичній карті Європи за нових геополітичних умов
- Зміна вантажопотоків та потреби адаптації ланцюгів поставок. Планування міжнародних перевезень як альтернативи експорту з українських портів.
- Перспективи розвитку «Зернової ініціативи» – подовження термінів та розширення номенклатури експортних вантажів.
- Партнерство Укрзалізниці з DB та PKP і формування нових транспортних маршрутів.
- Інфраструктурні проєкти Укрзалізниці у коридорі схід-захід: з’єднання євроколією української залізничної мережі з Польщею, Румунією. Польська залізнична ланка між Україною та балтійськими країнами.
- Можливості збільшення пропускної спроможності прикордонних залізничних переходів.
- Інвестиції у термінали та логістичні центри на західних кордонах України.
Сесія 2.
Вантажопотоки
- Ринок зерна та олії – як Україні залишитися у числі світових лідерів з постачання продовольства?
- Вантажі ГМК – чи є можливості збільшення експорту?
- Перспективи контейнеризації вантажів.
- Транспортна складова експорту – оптимізація витрат вантажовласника.
Четвер 24 листопада
Сесія 1.
Морські порти як ключова ланка логістичних ланцюгів
- Українські порти – вразливість та потенціал експорту через порти Великої Одеси та порти Дунаю.
- Відвантаження української продукції через альтернативні порти Чорноморського регіону (Румунія, Болгарія, Молдова) та їх значення для української логістики.
- Доступність Балтійських портів для українських вантажів – Польща, Литва, Латвія, Німеччина.
- Вихід до Адріатичного моря – проєкти Хорватії, Чорногорії, Угорщини.
Сесія 2.
Рухомий склад, візки, ремонт та обслуговування техніки
- Особливі вимоги до рухомого складу для залізничних перевезень у ЄС.
- Виробництво рухомого складу, що відповідає стандартам ЄС.
- Програма Укрзалізниці з будівництва вагонів та збільшення тягового рухомого складу.
- Питання технічної незалежності українського вагонобудування від рф.
- Забезпечення українських вагонів візками для колії 1435 мм.
- Виробництво комплектуючих та деталей для вагонів в Україні.
За більш детальною інформацією звертайтеся:
Дмитро Кожевніков
+38 067 255 00 57