Новини
21.02.2023
МХП у топ-25 роботодавців України відкритих для молоді
Компанія МХП увійшла до рейтингу ТОП 25 роботодавців, відкритих для молодих талантів до 25 років. Результати рейтингу були оголошені під час щорічного форуму для HR-спеціалістів HR-POINT 2023. Журі рейтингу, до якого входять експерти HR-галузі, високо оцінили зусилля команди МХП у наданні молоді можливостей для навчання, розвитку, працевлаштування та кар’єрного зростання.
МХП, як великий роботодавець, зацікавлений у стратегічному розвитку кадрового потенціалу і на локальному і на національному рівнях. Компанія щороку інвестує ресурси у навчання молодих спеціалістів. Одним з напрямів діяльності в цьому контексті є програма МХП з дуального навчання, яка поєднує теоретичне навчання студентів у закладах освіти із навчанням на робочих місцях.
Підприємства компанії в різних регіонах України систематично взаємодіють з навчальними закладами з метою пошуку та реалізації найефективніших форматів співпраці. Станом на початок 2023 року МХП співпрацює з 19 навчальними закладами, зокрема у Київський, Вінницький, Черкаський, Дніпропетровський та інших областях. До програм дуальної форми здобуття освіти МХП долучаються сотні студентів, які беруть участь у десятках активностях, зокрема, онлайн та офлайн зустрічей, воркшопів, семінарів, виробничих екскурсій. Таким чином молоді фахівці отримують можливість здобувати необхідні практичні навички під час навчання за низкою спеціальностей, наприклад: харчових технологій, ветеринарної медицини, технології виробництва та переробки продукції тваринництва, галузеве машинобудування та інші.
За підсумками проходження програми учасники отримують можливість працевлаштування на підприємства, які є частиною однієї з найбільших і найсучасніших компаній країни.
Довідка:
МХП (англ. MHP) — міжнародна компанія зі штаб-квартирою в Києві та виробничими потужностями в Україні й на Балканах (Perutnina Ptuj Group), яка працює у сфері агро та харчових технологій. Маючи дочірні підприємства у Великій Британії, Саудівській Аравії, ОАЕ, країнах Балканського півострова та інших країнах ЄС, компанія об’єднує десятки тисяч робітників у повний ланцюг постачання якісних продуктів. З 2020 року, в межах трансформації в кулінарну компанію МХП впроваджує інноваційні кулінарні рішення спрямовані на створення екосистеми, де люди інвестують час не в приготування їжі, а в найважливіше – родину, хобі, навчання, спілкування, дозвілля, відпочинок. Компанія володіє популярними брендами готової-до-приготування або готової-до-вживання продуктів, зокрема: «Наша Ряба», «Апетитна», «Легко!», «Бащинський», «LaStrava», «Skott Smeat», «РябChick», «Ukrainian Chicken», «Qualiko», «Sultanah», «Assilah»; мережею магазинів «М'ясомаркет» і мережею безпечної вуличної їжі Döner Маркет.